Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Δεν είμαι τρομοκράτης, Αλέξανδρος Κων. Κοκκινίδης

Στίχοι: Δημήτρης Παρασκευόπουλος
Μουσική: Δημήτρης Παρασκευόπουλος
 
Πρώτη εκτέλεση: ΖΙΓΚ ΖΑΓΚ 
Τραγούδι: Δεν είμαι τρομοκράτης

Μόλις σε είδα έπαθα ζημιά σαν να με χτύπησε κεραυνός εν αιθρία,
στο μυαλό μου ξέσπασε καταιγίδα θύελλα και τρικυμία,
είσαι πειρασμός πόθος στο κορμί μου εν συνεχεία
και ευθύς αμέσως έγινες η μία η μόνη και μοναδική μου επιθυμία




Για πάρτη σου εγώ να υποστώ κάθε τιμωρία
φτάνει δική μου να γίνεις στο κρεβάτι και στην εκκλησία,
για τα όμορφα σου μάτια κούκλα μου εγώ κάνω σαματά κάνω φασαρία
και ας έρθει να με κλείσει φυλακή η αστυνομία

Μου πήρες καρδιά και νου σαν να ‘κανες ληστεία
όλα μου τα πήρες πιο γρήγορα και από τις τράπεζες και από την εφορία,
παρ’ τα εσύ όλα δικά σου και πάμε μαζί σε μια παραλία
και από εκεί θα πάρει τα εεε θα στείλω χαιρετίσματα στην εξουσία

Έλα μαζί μου εσύ και παράτα φροντιστήρια και σχολεία
να σου μάθω εγώ πως γίνεται η έκρηξη, κάθε πράξη ένωσης και τι πάει να πει χημεία
να σου πω το ποίημα και του Σαίξπηρ να σου κάνω απαγγελία
αλήθειες μυστικά και κόλπα που δεν τα γράφουν στα βιβλία

Θα σου κάνω κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία
για να απολαύσω του κορμιού σου την μαγεία
κρυφά και πονηρά σε απόκρυφα σημεία
τρυφερά ρομαντικά με ηδονή και λίγη βία

Θα χρησιμοποιήσω θεμιτά και αθέμιτα και κάθε είδους διπλωματία
θα γυρίσω τον κόσμο ανάποδα θα αλλάξω την ιστορία
και ας πάει για χρεωκόπημα όλη η παγκόσμια οικονομία
πυξίδα η ομορφιά σου, χάρτης το κορμί σου η δική μου γεωγραφία

Η πανέμορφη ομορφιά σου είναι όνειρο είναι οπτασία
και ο ερωτάς σου αγάπη μου θέλει ψυχή και φαντασία,
με τέτοιο αγγελικό κορμί και δαχτυλίδι μέση είναι μεγάλη αδικία
είναι κρίμα κι άδικο να θέλω να μην μπορώ τώρα που είναι νηστεία

Για χάρη σου μαζί σου και στην κόλαση θα πάω θα την κάνω την αμαρτία,
του έρωτα σου δέσμιος στην δική σου ασυλία,
πόλεμο για 'σένα ξεκινώ τον δεύτερο στην Τροία
και ας με κόψουνε στα δυο μα και στα τρία

Και σε δίκη να με στείλουνε με την πιο βαριά καταγγελία
για εσένα να βρεθώ και στο κελί 33
είμαι ερωτευμένος με μια δεκαοχτάρα δεν είναι αυτό τρομοκρατία
είμαι το θύμα μιας αγάπης δεν έκανα ιεροσυλία

Ήρεμα δεν είμαι τρομοκράτης έχουμε δημοκρατία

Αν δεν με θέλεις εσύ θέλω να την κάνω και ας είναι μ@λ@κία
μου προκαλεί αναβρασμό μ’ ανεβάζει με ανάβει η δική σου παρουσία
και στο τέλος θα χρειαστεί να μπω για νοσηλεία
μα που να βρω γιατρούς πια στα νοσοκομεία

Θα πάρω τα βουνά θα μπαρκάρω στα βαπόρια και στα πλοία
και το πόδι μου δεν πατάω ξανά σε τούτη την πλατεία
και αν από παιδί μικρό με κυνηγάει και με δέρνει η ατυχία
για χατίρι σου μικρή μου εγώ θα κάνω αεροπειρατεία!!!
_
Ο Αλέξανδρος δημιουργεί και γράφει σχόλια, στιχάκια, ιστοριούλες, ποιήματα, τραγουδάκια, άρθρα και άλλα πολλά διάφορα ερωτικά, ρομαντικά, πολιτικά, φανταστικά, γλυκά, μα και αισχρά, μέσα από όλα όσα συμβαίνουν, θα συμβούν μα και δεν θα συμβούν και ότι άλλο του κατέβει και βάζει ο λογισμός σας και ότι ο νου σας δεν το βάνει…

- Εμπνευσμένο από την Αεροπειρατεία «για μια γυναίκα» στην Κύπρο στις 28 Μαρτίου 2016

ΠΗΓΗ : grammophono.tumblr.com
#Αλέξανδρος Κων. Κοκκινίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: