Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΜΗΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ (Μουσική-στίχοι :Μαριγώ Μπούρη)



Ενορχήστρωση : Ερμής Κοντούδης
Επεξεργασία video : Κωνσταντίνος Χασάπης
Τραγουδούν : Κωνσταντίνος Χασάπης, Αθανάσιος Αρβανίτης, Αθανάσιος Μπαλάφας, Αντώνιος Ροκκάς, Ναμπίχα Χαντάντ, Ιωάννα Δεικτάκη, Λυδία Αβαγιανού.

«Αυτό το τραγούδι γράφτηκε για την Μακεδονία, πριν από 30 χρόνια, στην κατασκήνωση Πρώτη Φλωρίνης !


Ήταν τότε, που μας φιλοξενούσε στην αγκαλιά της η κατασκήνωση, υπό την σκέπη και την φροντίδα του αείμνηστου επισκόπου π Αυγουστίνου Καντιώτη.
Η μεγάλη του αγάπη για την Μακεδονία, ήταν αυτή που τον έκανε να προτείνει σε όλους μας και να μας ενθαρρύνει να γράψουμε ένα τραγούδι γι’ αυτήν !
Ήμουνα η πρώτη που ανταποκρίθηκα στο κάλεσμά του !
Ήμουν 19 χρονών και γράφοντάς το, αισθανόμουν ότι αγωνιζόμουν με την πένα μου και το ακορντεόν μου για χάριν της Μακεδονίας !… υπό την σκέπη πάντα και την ευλογία του Γέροντα.
Από εμένα το τραγούδι αυτό ξεχάστηκε !
Με έκπληξη όμως διαπίστωσα, ότι οι Φλωρινιώτες και οι υπόλοιποι Μακεδόνες το κράτησαν στην καρδιά τους, το τραγούδησαν, το μετέδωσαν και το ενέταξαν ψηλά στη Μακεδονική κουλτούρα, όλα αυτά τα χρόνια !
Αισθάνθηκα, ότι το τραγούδι μου ήρθε πάλι και με βρήκε.. και μαζί η πνευματική ευθύνη για τις νέες γενιές !

Έκατσα με μεράκι και ταπεινότητα και το ηχογράφησα.. του έδωσα λίγο από το μεγαλείο της σύγχρονης μουσικής τεχνολογίας, που του άξιζε !
Νιώθω πως η ιστορία με προλαβαίνει κάθε φορά και δεν μπορώ να την προσπεράσω !..
Μπορώ όμως να την υπηρετήσω !

Να τώρα, που το τραγούδι μου για την Μακεδονία : ‘’Μην παραχαράζετε την ιστορία΄΄ , είναι πιο επίκαιρο από ποτέ !
Η Μακεδονία είναι Ελληνική και το τραγούδι μου, είναι δικό σας !!

Αν και δεν είμαι από την Μακεδονία , αισθάνομαι μία από εσάς και είμαι μαζί σας !
Δεν θα φοβηθούμε ΟΧΙ !
ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, ΗΡΩΙΚΑ, ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ !
Όπως πάντα...» !
Μαριγώ Φ. Μπούρη.
Γενικός Ιατρός.

Στίχοι
Υπάρχει μία περιοχή
απ’ άκρη σ’ άκρη Ελληνική
κι οι πέτρες θα το φωνάξουνε
εάν εμείς σιωπήσουμε

Είναι η γη των πατέρων μας,
η χώρα των Μακεδόνων,
η ρίζα της Ελλάδας μας,
το καύχημα των αιώνων.

Μην παραχαράζετε την ιστορία
η Μακεδονία είναι μία
λάμπει από Ελλάδα κι Ορθοδοξία ΔΙΣ
η Μακεδονία είναι Ελληνική.

Στα χρόνια αυτά που πάλι
οι εχθροί διεκδικούν τη μάνα μας γη
νέο λόχο ιερό θα αναστήσουμε
σε ίχνη ηρώων θα βαδίσουμε

Και έτσι η γη των πατέρων μας
η χώρα των Μακεδόνων
θα’ ναι Ορθόδοξη και Ελληνική
μέσα στο διάβα των χρόνων.

Μην παραχαράζετε την ιστορία
η Μακεδονία είναι μία
λάμπει από Ελλάδα κι Ορθοδοξία ΔΙΣ
η Μακεδονία είναι Ελληνική.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των αναρτήσεων με την προυπόθεση αναγραφής της πηγής.
ΠΗΓΗ : https://www.youtube.com/watch?v=BLtKY8ztw4Y&app=desktop

Δεν υπάρχουν σχόλια: