Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Ο Μ. Θεοδωράκης ξεσκίζει με την ομιλία του τον Α. Τσίπρα – Μας κυβερνούν εθνομηδενιστές – Να παραμένουμε πιστοί και ανένδοτοι στην ελληνικότητα της Μακεδονίας – (Δείτε βιντεό)

Καλοί μου Έλληνες, αδέρφια μου φασίστες ρατσιστές τρομοκράτες αναρχικοί τραμπούκοι θα μάθατε ασφαλώς ότι οι πατριώτες μας που μας κυβερνούν οι αριστεριστές μάζευαν υπογραφές και χθες έριξαν μπογιές στο σπίτι μου για να με εμποδίσουν να μιλήσω μπροστά σε σένα κυρίαρχε λαέ.
Για να μην μιλήσω με λόγια σταράτα πατρωτικά φλογερά και ασυμβίβαστα όπως έμαθα να μιλώ σε όλη μου τη ζωή και όπως εσύ με δίδαξες κυρίαρχε ελληνικέ λαέ
Σήμερα το πρωί έλαβα μια ποιητική συλλογή από τη Θεσσαλονίκη και σας διαβάζω ένα σημαδιακό απόσπασμα
«Το πνεύμα με το Θαλή του Θουκιδίδη τον Πρωταγόρα τους τραγικούς την τόλμη του Θεμιστοκλη και του Κολοκοτρώνη».
                                  

Φίλοι και φίλες αφιερώνω την ομιλία μου στον Έλληνα που μας έβγαλε από τον οθωμανικό ζυγό και που έφερνε σαν σήμερα 4 Φλεβάρη 1843 τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.
Εγώ δεν ντρέπομαι όπως οι εθνομηδενιστές που μας κυβερνούν να παραμένω πιστός στις ιερές σκιές των προγόνων μας που μας δίδαξαν την αγάπη για την πατρίδα και το έθνος
Μια πατρίδα που σέβεται και αγαπά όλες τις πατρίδες του κόσμου.
Είμαι πατριώτης διεθνιστής και μάχομαι συνάμα τον φασισμό σε όλες τις μορφές και προπαντώς στην πιο επικίνδυνη μορφή του την αριστεροστροφη.

Πηγή..

Δεν υπάρχουν σχόλια: